Tellimine ja maksmine
Kui tellimus on tehtud, peate te arve tasuma 24 tunni jooksul. Arve saadetakse e-postile ning te saate seda ka oma kontol vaadata ja välja printida. Kui te pole arvet 24 tunni jooksul tasunud, siis tühistatakse tellimus automaatselt (v.a. puhkepäevad ja riigipühad).
Juhul, kui tellimus oli tehtud puhkepäeval või riigipühal, siis me hakkame teie tellimusega tegelema lähimail tööpäevil.
Kahjuks hetkel pole võimalik kohapeal kosmeetikat osta. E-pood töötab tavapärase graafiku alusel: 24/7 ;)
Kahjuks hetkel pole võimalik oma tellimuse järgi tulla. Otsime Arangurile uus kodu, mis oleks mugavam ja hubasem :)
Aga e-pood töötab tavapärase graafiku alusel: 24/7 ;)
Vabandame ebamugauste pärast!
Kahjuks hetkel pole võimalik oma tellimuse järgi tulla. Otsime Arangurile uus kodu, mis oleks mugavam ja hubasem :)
Vabandame ebamugauste pärast!
Kohaletoimetamine
Tellimus saadetakse teile 48 tundi jooksul, kuid mitte hiljemalt kui 3 tööpäeva pärast raha OÜ Arangur Grupp kontole laekumist.
Tavaliselt aga paneme paki teele juba samal päeval (kui raha on laekunud meie a/a kella 14:00ni).
Seega juhul, kui Te pole SEB või Swedbanka klient, saatke maksekorraldust meiliteel info@arangur.ee. MK-ga läheb meie töö kiiremini ja kaup kindlasti jõuab kohale järgmisel päeval.
- 1.71€ SmartPost. NB! Mõnede toodete kohaletoimetamise hind on kõrgem! Saadame kauba koostöös SmartPostiga Teie lähimasse kauplusesse. SmartPostiga saate oma paki tavaliselt 1-2 päeva jooksul, peale tellimuse eest tasumist. Kõik tellimused, mis on tasutud tööpäevadel enne kella 14:00ni, postitame samal päeval ja tavaliselt pakk jõuab kohale juba järgmisel päeval (saartele 2 päeva pärast postitamist).
- 3.90€ lähimasse postkontoriasutusse. Pakid tavaliselt jõuavad reeglina kohale 3-5 tööpäeva jooksul. 7 päeva jooksul peab klient oma tellimuse järele tulla.
Teised küsimused
Registreeritud kasutaja saab preemiapunkte iga ostu eest. Preemiapunktide abil saab soetada mõned Alfaparf Yellow tooted soodustusega. Preemiapunktid arvestatakse maha ostukorvi summast.
1. Ostu sooritamisel laekuvad preeemiapunktid sinu kontole alles peale tellimuse täitmist Arangur Grupi poolt. Saadud preemiapunkte saad kasutada järgmise Alfaparf Yellow ostu jaoks, mis tähendab, et olemasolevalt ostult ei saa koheselt arvestada preemiapunkte maha.
2. Preemiapunktid ostu eest ei laeku Sinu kontole või eemaldatakse sealt administraatori poolt, kui Tellimus läheb tühistamisele.
3. Preemiapunkte ei ole võimalik rahaks vahetada.
4. Preemiapunkte saab kasutada ainult selleks, et saada soodustust Alfaparf Yellow kosmeetikale.
1. Oma punktide arv saad vaadata Konto - Minu tellimused – Minu preemiapunktid
2. Preemiapunkte kasutamiseks klikki ”Vaata ostukorvi” nupule, Ostukorvi menüüs üleval. Peale tellimuse vormistamist klikki „Kasuta preemiapunkte“ (sulgudes on toodud Sinu hetke preemiapunktide arv).
3. Peale "Kasuta punkte“ klikkides samal lehel saad vaadata mitu preemiapunkte on kasutanud ja mis soodustust (eurodes) Sina saad.
4. Nüüd klikki „Vormista tellimus“ nupule ja jälgi juhendeid ekraanil.
Juhul, kui saite vale kauba, andke meile sellist teada "Kauba tagastuse" vormi kasutades või kirjutades info@arangur.ee meili peale.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Tagastamisele ei kuulu kehahooldus-, juuksehooldus-, näohooldus-, hügieenitooted ja kosmeetika. Rohkem info leiad siit: kasutajatingimused
Kaupa saab tagastada posti teel või meie kontorisse tulles (palume teid meiega eelnevalt ühendust võtta). Postikulu ei tagastata.